Menu
26 września 2018 Ptam 0 Comments

Gdy pojawiła się idea marketingu szeptanego (określanego również jako buzz marketing czy womm), ta koncepcja wydawała się objawieniem. Dzisiaj jednak coraz więcej osób wyraża wątpliwość, czy tego rodzaju działania mogą mieć jeszcze sens. Czy nadal warto stosować przekaz, który wygląda na spontaniczne polecanie produktu przez zadowolonych klientów?

Marketing szeptany – tak, ale przemyślany

Podstawą skutecznej kampanii promocyjnej z wykorzystaniem marketingu szeptanego powinna być przede wszystkim wiarygodność. Obecnie internauci są już o wiele bardziej świadomi niż kilka lat temu – nikt nie nabiera się na zakładane przez anonimowe konta tematy na forach. Zupełnie inaczej podchodzimy do wypowiedzi osób znanych długo w społecznościach i o pewnym autorytecie. Skuteczny marketing szeptany jest oddziaływaniem poprzez takie właśnie osoby.

Specjaliści z Grupa Mmarketing.

W ten sposób skutecznie wykorzystują marketing internetowy specjaliści z Grupy Mmarketing. Skutecznie reagują na realne pytania Internautów w sieci, a wszystkie działania koordynuje Wioleta Cebulak z Mama Marketing.

Chcesz poznać ofertę Grupy Mmarketing? Sprawdź ofertę.

Tagi: , ,

1 thought on “Czy warto stosować marketing szeptany do promocji firmy w internecie?”

  1. Posta.pl pisze:

    Marketing ma wiele możliwości. Jedną z nich jest marketing szeptany wykorzystywany w Internecie. Ale pochodzi o szeptania i polecenia w reklamie stacjonarnej. O której również nie należy zapominać. Tu ulotki nadal są polecane przez specjalistów.

Pozostaw odpowiedź Posta.pl Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *